Aktuálně :     Zásilkovna: Doručujeme     |     Česká pošta: Doručujeme     |     DPD: Doručujeme
logo
0
logo
0

Důležité stránky

Doprava

Reklamace

Upozornění!

Vážení zákazníci,

vzhledem k současné situaci je pozastaveno přijímání i vyřizování reklamací a odstoupení od smlouvy ( i již k nám přijatých ).

Prosíme, nezasílejte zásilky tohoto typu, oddělení pro jejich vyřizování je po dobu zhoršené epidemiologické situace uzavřeno.
O opětovném spuštění Vás budeme informovat na tomto místě.

Odstoupit od smlouvy bude možné i po uplynutí zákonné lhůty.

Děkujeme za pochopení
ProdejParfemu.cz

On-line podání reklamace / Odstoupení od smlouvy

Vážený zákazníku,

připravili jsme pro Vás jednoduchou formu, jak reklamovat či vyměnit zboží nebo odstoupit od smlouvy *. Následující průvodce Vám celý proces zjednoduší a vy tak pouze odešlete zboží na adresu našeho reklamačního oddělení nebo donesete zboží na naší pobočku. Začněte zadáním vašeho emailu a čísla objednávky. V případě, že nevíte číslo objednávky, nechte si zaslat email s historií vašich posledních objednávek.

Zadejte email a číslo objednávky:

Email:
Zaslat historii objednávek na email
Č. objednávky: :


 * V případě, že jste objednávku ještě nepřevzali, stačí kontaktovat zákaznickou podporu a říci si o stornování své objednávky.
- na emailu objednavky@prodejparfemu.cz
- nebo na telefonu 777 217 000